.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"کروبی ثابت نکند، بايد 80 ضربه شلاق بخورد"

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در خصوص نامه اخير كروبي به هاشمي رفسنجاني گفت: بحث آزادي بيان تا حدي است كه كسي از حدود شرعي تجاوز نكند و خلاف نگويد ولي آقايان از حدود شرعي تجاوز كرده‌‌اند و دستگاه قضايي در اين خصوص موظف است آنها را بخواهد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي اظهار داشت: مساله‌اي كه در ايران اتفاق افتاده و واقعيت دارد اين است كه نسبت به آرايي كه مردم به صندوق‌ها ريخته‌اند و غير قابل انكار هم بود عده‌اي خواستند با زورمداري اين آرا را باطل كنند و با ديكتاتوري از مدل جديد، خودشان را به كرسي بنشانند.

وي افزود: مدلي از ديكتاتوري كه اين افراد به ميدان آوردند طبيعتا اقتصائاتي داشت و گرفتار آن اقتضائاتش شدند و حالا مي‌خواهند خودشان را از بند اين اقتضائات رها كنند به همين دليل راهي ندارند جز اينكه اين پيامدها را به گردن ديگران بياندازند چون اينها دو جرم مرتكب شده‌اند جرم اول اين بوده كه اقدام مردم را اقدامي دروغ پنداشته‌اند، مردم‌ آمده بودند و به فردي راي داده بودند اين افراد اين را انكار مي‌‌كردند و مي‌گفتند مردم راي نداده‌اند و اين يك جرم بوده است.

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان ادامه داد: جرم دومشان اين بود كه به اين دروغ ادامه دادند و مردمي را به صحنه فرا خواندند بدون اينكه مجوزي داشته باشند بنابراين اين افراد با اين دو جرم قابل پيگرد هستند و همچنين در فرآيند اين جرم‌ها مرتكب جرم‌هايي ديگري شده‌اند و اين افراد در مسيري حركت مي‌كنند كه اگر بتوانند با غوغاسالاري در دنيا از زير بار آن در بروند ولي از مساله آخرتي آن نمي‌توانند گريزي داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با اشاره به نامه اخير كروبي به هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: در اسلام اگر كسي به يك مؤمن يا مؤمنه نسبت فحشا بدهد و نتواند آن را با 4 شاهد اثبات كند اولا اين شخص گناهگار و فاسد است مگر اينكه توبه كند ثانيا بايد 80 ضربه شلاق بخورد.

وي ادامه داد: كروبي در نامه‌اش نوشته كه در فلان اردوگاه به خانم‌ها تجاوز شده است، افراد اردوگاه تعدادشان معلوم است تمامي افراد اردوگاه مورد اتهام فحشا قرار گرفته‌اند، اگر كروبي نتواند با 4 شاهد كه نفس عمل را به عينه رويت كرده باشند اين اتهام را اثبات كنند 3 مساله در مورد او از نظر شرعي وجود دارد: 1- ايشان فاسق2- ايشان گناهكار است و 3- ايشان بايد 80 ضربه شلاق تازيانه بخورند و حالا اگر ثابت شود كه قضيه اصلا دروغ بوده است قضيه فرق مي‌كند و حكمش چيز ديگري است.

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان خاطرنشان كرد: دستگاه قضايي بايد بداند كه مردم ما نظام را پذيرفته‌اند و به وظيفه خود عمل كرده‌اند و پاي صندوق آمدند و راي دادند و در يك مدت محدود با تبليغات، عده‌اي گمان كردند كه به آرايشان خيانت شده اما وقتي براي آنها توضيح داده شد و مطمئن شدند در آرايشان خيانت نشده به كار خودشان مشغول شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با بيان اينكه شيطنت شياطين امري مستمر براي جمهوري اسلامي است تصريح كرد: ارگان‌ها و نهادهاي ما براي مقابله با اين‌ شيطنت‌ها به وجود آمده‌اند و مردم هم مقابله با اين موارد را به ارگان‌ها واگذار كرده‌اند و از آن‌ها انتظار دارند.

وي در ادامه اظهار داشت: اين وظيفه دستگاه قضايي است كه از چنين آسيب‌هايي جلوگيري كند چرا بايد بگذاريم اين مسايل درحد رسانه‌ها مدتي بگذرد و آقايان دوباره به اتهام زني‌هايشان ادامه دهند، داستان آزادي بيان تا حدي است كه كسي از حدود شرعي تجاوز نكند، آقايان از حدود شرعي تجاوز كرده‌‌اند و دستگاه قضايي در اين خصوص موظف است آنها را بخواهد.

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با بيان اينكه كروبي بايد از جانب دستگاه قضايي احضار شود خاطرنشان كرد: دستگاه قضايي بايد به كروبي بگويد كه شما گفتي اينجا تجاوز شده است، 4 شاهد براي اين مساله بياوريد كه رويت كرده باشد، همه در برابر قانون يكسان هستند آيا ما انسان‌هاي درجه 1 و 2 داريم و اينها مصونيت دارند، در كدام قانون نوشته شده كه اين آقايان مصونيت دارند؟

وي افزود: اگر اين افراد ادعا مي‌كنند به خاطر خدماتي كه براي جمهوري اسلامي انجام داده‌اند مصونيت دارند اين ادعاي بيهوده‌اي است به دليل اينكه اين افراد در عمل ثابت كرده‌اند كه چندين برابر خدماتي كه انجام داده‌اند از بيت‌المال استفاده كرده‌اند و زندگي‌هاي اشرافي تشكيل داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با بيان اينكه كروبي در تبليغات انتخاباتي‌اش گفت من نيمي از خانه‌ام را فروخته‌ام و خرج تبليغات كرده‌ام تصريح كرد: با فرض اينكه كروبي راست گفته باشد با آن حجم تبليغات نيمي از خانه او ميلياردها تومان مي‌ارزيده است، با كدام كسب و كار ايشان چنين ثروتي بدست آورده است؟ مگر خدمات اين افراد چقدر مي‌ارزيد كه اينقدر دارايي داشته باشند، پس معلوم مي‌شود آنها ديگر براي خدماتشان چيزي از جمهوري اسلامي و خدا طلبكار نيستند.

وي ادامه داد: چرا اين افراد در برابر قانون با مردم عادي يكسان نيستند دستگاه قضايي چرا كروبي را نمي‌خواهد، بايد به او بگويد در خصوص حرفي كه زده‌اي يا شاهد بياور يا حد الهي در موردت اجرا خواهد شد و اين‌ها به مسايل سياسي ربطي ندارد اين رمي به فحشا است.

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان خاطرنشان كرد: اگر دستگاه قضايي طبق قانون و اصول با همه برابر رفتار كند ديگر چنين مواردي پيش نمي‌آيد و البته اين نامه‌ها براي مردم ما مهم نيست، مردم به نظام خودشان اطمينان دارند و البته انتظار تساهل و تصامح هم ندارند و پيام 24.6 ميليون نفري كه به احمدي‌نژاد با شعار اصولگرايي راي دادند نفي تساهل و تسامح بود يعني عمل به قانون و اين راي اكثريت مطلق مردم ما است و مردم انتظار اجراي آن را دارند.

وي در پايان اظهار داشت: چرا مردم بايد ببينند كه در قبال اين افراد تبعيض صورت مي‌گيرد، قانونا و شرعا هرچه هم اين افراد فرافكني كنند خون‌هاي ريخته شده و نارسايي‌هاي به وجود آمده متوجه اين آقاياني است كه راي مردم را دروغ پنداشتند و اين آشوب‌ها را به راه انداختند و قانون بايد با آنها برخورد كند و يقين بدانيد اگر با اين افراد بر اساس اصول قضايي برخورد شود ملت خوشحال خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.